Gameday 4

Igår var vi i hallen och titta på Aren
Han kunde lika gärna stannat i baren

Guif hade även en som hette Zacke
Men han fick visst 5000 burop i sin nacke

Idag ska vi stå upp och bekänna färg
Eller vad säger du Mr Berg??

Ovesholm har ett starkt, tufft lag
Därför måste vi ta ett riktigt grabba tag

Idag har vi inte tid att ligga hemma och skinna
Vi har faktiskt en viktig match att vinna

Det är inte så att jag känner mig skraj
Vi har ju ändå Hawkeye




Forza His....

och så...

Min fru och jag låg i sängen och tittade på vem vill bli miljonär.
Jag vände mog mot henne och sa vill du ha sex?
Nej svarade hon.
Jag frågade är det ditt slutgiltiga svar?
Hon tittade inte ens på mig utan sa Ja.
Jag svarade, då vill jag ringa en vän.

Så startade bråket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0