Kungen är tillbaka...

Webbredaktionen kan glädjande meddela att "Kungen" André Bengtsson är tillbaka i HIS.

IFK Hässleholm lånar ut André till Hanaskogs IS under resterande delen av säsongen.




Jag kungen är över alla här,
under trädens gröna höjd.
Jag har nått opp till högsta topp,
men ännu är jag ej nöjd.
Jag vill ju bli en man, en mänska,
och kunna allt ni kan.
Jag vill inte längre apa mig,
nej jag vill bara va’ en man!

Oh oobedo,
Jag vill ju va’ som ni.
Jag vill se ut som ni, spela som ni.
Det vill jag nu…,

Försök inte lura mig gosse,
jag inga konster tål
Att lära mig bli en Son of HIS,
är mina drömmars mål.
Er hemlighet vill jag veta,
seså säg hur det går till.
För då blir jag visst,
en man till sist,
och det är vad jag vill

Oh oobedo,
Jag vill ju va’ som ni.
Jag vill se ut som ni, gå som ni.
Det vill jag nu!!!!!!!!!



Webbredaktionen säger ett Stort Grattis till studenten och Välkommen tillbaka till Sons of Hanawood!!






Sist men inte minst...





Forza HIS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0