Senaste nytt!

Tänkte få med en del i kommande inlägg. Tänkte passa på att presentera ett av våra fina nyförvärv, presentera månadens look-a-like och lite info om vad som händer i HIS. Men vi börjar med lite trista nyheter!


Påläggkalven och bollgeniet André Bengtsson har valt att lämna Göinges Stolthet för att prova lyckan i IFK Hässleholm. André, som även pluggar i Hässleholm har tränat med klubben under december/januari och har nu bestämt sig att göra flytten permament, vilket skapade  stora rubriker i Norra Skåne. Det som jag tyckte var extra roligt var att man lätt kunde utläsa av att Norra Skåne följer vår eminenta blogg. Hatten av!!




Bengtsson laddar för nya mål!


Vi önskar naturligtvis det leende yrvädret André lycka till i sin kommande utmaning. Förhopningsvis kan han stjäla fler rubriker under året. Kör hårt och välkommen åter, Västra Hed väntar på dig! Vill avsluta med en välkänd trudelutt från året som gått:

"André han e vår idol, André han e vår idol, han gör så satans snygga mål, André han e vår idol!"



Truppen kör för tillfället på så det ryker med styrkepass inne på friskvårdshuset och träning på himmelskt konstgräs. Ett par nya ansikten har dykt upp och man vet aldrig om det kanske trillar in någonting nytt i Hanawood. Extra kul är det dock att se Mr. Rosén tillbaka i träning, vilket borde ses som ett nyförvärv, som dessutom börjat hitta målet på träningarna. Tro mig, jag vet!


Vi passar även på att kör vidare med spelarpresentationerna. Andra man ut i denna är en kille som jag själv har stora förhoppningar på. En kille som är lika vass på plan som i baren. Bloggen presenterar....












Andreas Nilsson!

Ålder:
Familj: Mor Far samt två syskon
Tidigare Klubbar: Vinnö samt Önnestad
Yrke: Skötare på Psyk
Intressen: Fotboll,träning, fest och mina vänner
Älskar: Man United
Hatar: Tråkiga människor och Liverpool!


Varför valde du att gå till Hanaskog?
Valde Hanaskog efter att ett par år funderat på att testa något nytt. Känner en del spelare sedan tidigare och vet att det är ett bra gäng.



Personlig målsättning säsongen 2010?
Personlig målsättning är att slå mig in i laget och ta en ordinarie plats. Förhoppningsvis göra ett par mål också :)



Vilket tycker du ska vara lagets målsättning 2010?
Tycker att laget ser bra ut och att säkra kontrakt som nykomlingar måste vara första målet. Sen hoppas man naturligtvis att man kan vara med i toppen.


Vilken spelare tror du kommer ha störst betydelse säsong 2010?
Svårt att nämna en spelare men tycker Abbe såg het ut på träningen innan han drog på brännvinssemester i Vietnam. Sen tror jag mycket på min vän Andree som kommer lyckas bra på sin backplats ( Han är van att täcka upp för mig hahaha)



Någon speciell händelse i ditt liv som du e stolt/mindre stolt över?
Ångrar inte mycket i mitt liv. Man måste prova för att få svar, så ser det som lärdomar när man stollat till det på krogen och liknande. Stolt kan jag vara när jag tänker på hur bra mitt älskade United är :)



Vilken spelare skulle du vilja gå på dejt med i Hanaskog + motivering!?
Skulle nog bjuda ut Anton Berg på krogen och supa ner honom så jag kan lura till mig en bra deal på en Iphone. Han delar den platsen med Jonsson som trots är hans chef och där kan man kanske få en ännu bättre deal. Class nästa helg Anton och Jonsson?




Vi tackar Andreas för denna lilla pratstund och hälsar välkommen in i värmen hos HIS, hoppas du kommer att trivas i många år framöver!




Avslutar dagens arbete med att dra vidare vår nybildade följetong. Håll till godo!




Månadens Look-a-Like Februari















Victoria Svensson?                             Anton Bergh?









Tills vidare....





FORZA HIS!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skoj med sådant hets likt denna liknelse. En mer seriös liknelse är om ni tar ett kort på Niklas Bäckström. Sketa lika.

2010-02-10 @ 18:02:02
Postat av: Anonym

Haha! Sjukt likt. Anton"Vickan"Berg

2010-02-14 @ 17:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0