Inför Bjärnums GOIF - HIS

Redan imorgon smäller det igen. Omgång 4 går av stapeln och för "Di gules" del innebär det bortamatch mot Bjärnums GOIF, ett lag som än så länge inte lyckats knipa någon poäng i serien, och vill säkerligen se till att ta sina första pinnar mot Hanaskog, vilket innebär att vi måste verkligen ge 110% genom hela matchen för att lyckas på Sparbanksvallen!

Hanaskogs spel har börjat arta sig, och efter 3 segrar på lika många matcher så kan man lugnt säga att vi har fått en kanonstart. Bjärnum är ett lag, som jag personligen på förhand, tippat som ett lag som absolut kan vara med i toppen. Nu har tydligen inte bollen studsat deras väg i inledningen av serien, men jag kan säkerligen lova att det är ett mycket laddat och hungrigt lag som HIS grabbar kommer stöta på imorgon kväll. Det gäller att hålla fokusen uppe och verkligen ge allt, det finns inga lätta matcher i denna serie, och definitivt inte borta mot Bjärnum!

Nu hoppas jag verkligen att alla laddar rejält inför morgondagens batalj, och att vi bara går ut kör så det ryker i 90 minuter plus tillägg, vi kan om vi vill, då ska vi f*n i mig visa det också!!!

De spelare och ledare som håller med mig, kan sätta en kråka i kommentarerna nedan här i bloggen...

Avspark 19.00, Sparbanksvallen.

Dags för Rille Rims tankar:

Andra halvlek mot Vinslöv var en fröjd
O med backlinjen kan man ju inte vara missnöjd
Tråkigt att vissa inte pallar med mina långa rim
Men får ju skriva ett par rader om giganten Jim
Killen som återigen lyckades sätta ett med skallen
Tror jag svimmar om du sätter ett på sparbanksvallen

Även beröm till Anton o Abbe
Dom gör det bra, den lille o den snabbe
Lillen mäktade med hela 4 ass
O den snabbe på topp va riktigt vass
Innan det blir helg o brasan börjar brinna
Ser vi till att mot Bjärnum vinna

Blod, tårar o svitt
Hanaskogs IS is the shit

/ Rikard Oredsson



Nu åker vi!






FORZA HIS!

Kommentarer
Postat av: Ante

TILLSAMMANS......

2009-04-28 @ 12:52:51
Postat av: Junne

Instämmer till fullo!!

2009-04-28 @ 12:55:35
Postat av: e

riktigt lång mening där i början, tappade nästan andan :)

2009-04-28 @ 13:26:20
Postat av: Bloggis!

Hahaha, nu när du säger det kan jag hålla med dig, tur att man inte behöver läsa högt:)

2009-04-28 @ 13:43:08
Postat av: Stalle

Jag är laddad..

2009-04-28 @ 21:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0