Bloggen presenterar: Joel Isendahl

Så var det då dags att presentera nästa nya kille hos "di gule". Näste man på tur är en härlig kille med en underbar inställning som säkerligen kommer kunna göra nytta i den gula Hanaskogströjan i år. Vi presenterar....








Namn: Björn Joel Isendahl

Ålder: 25 och ett halvt

Familj: Mamma, pappa, bror David syster Jonna

Tidigare klubbar: Djurröds IK, IFÖ Bromölla, Ovesholms IF, Tollarps IF, Hanaskogs IS

Yrke: Koordinator, (hemassistent låter så dassigt)

Intressen: Fotboll, gym, kompisar, film, en bra bok, gamla viner, klassisk musik... nej, jag skoja bara.. men hälften är sant.

Älskar: Sol, fotboll, frisk luft och sprit

Hatar: Sprit

Varför valde du att gå till Hanaskog?
Det fanns inga andra intressenter. Förutom Djurröd då.. men dom hade inget lag, så det låg dom lite i fatet.
Nej, men allvarligt talat så va det efter ett antal groggar i Milano med Pontus och Thomas Mårtensson. Det lät så fint, Thomas och Pontus berättade om killarna i laget. Jag fick uppfattingen av att ni var ett gäng hedersknyfflar.. och efter den 7e groggen lät det himmelskt, jag hade bestämt mig.
Har faktiskt inte ångrat mig en sekund.. Visst.. hedersknyfflar va kanske att överdriva nåt monstruöst, men iallafall..

Personlig målsättning säsongen 2009?
Att göra lite mål för en gångs skull.. har aldrig varit nån målspruta direkt.

Vilket tycker du ska vara lagets målsättning 2009?
Topp 3

Vilken spelare tror du kommer ha störst betydelse säsong 2009?
Får jag bara välja en säger jag Andreas Johnsson. Tror han kommer bli viktig i år om han nu inte jobbar när vi har match!

Någon speciell händelse i ditt liv som du e stolt/mindre stolt över?
Seriesegern i div 7 med Djurröd. Första och enda seriesegern. Sen att vi gjorde det med Djurröd va en käftsmäll i ansiktet på den lite större klubben Ovesholm som slutade 2:a. Hela byn va i ett glädjerus, alla 36 bybor jublade.. Sen att vi åkte ur med buller o bång året efter och att klubben upplöstes i molekyler 2 år senare är en helt annan femma.

Vilken spelare skulle du vilja gå på dejt med i Hanaskog + motivering!?
Jag tänker inte hymla om att jag är något av en golddigger. Hade jag gått på utseende hade jag fått ljuga och säga Pontus...endast för att boosta upp hans självförtroende. Men som sagt, money talks och därför säger jag Jonas Mårtensson. Är man arkitekt så är man rik..det måste vara så.


Underbara svar från en underbar man. Vi hälsa Joel välkommen till heden och hoppas på att du fortsätter med den inställning som du haft hittills, både på matcher och spelargillen ;) You go girl!



Ett inlägg inför Sösdala-matchen kommer senare i veckan, nu räknar vi ner!!


Tills vidare....



Slå en volt och släpp en fis - Vi é grabbarna från HIS

Kommentarer
Postat av: Ante

Hahahaha, denna gigant!!!

2009-04-07 @ 11:10:20
Postat av: Gazza

Håller med....Hahahaha, denna gigant!!!

2009-04-07 @ 14:36:24
Postat av: Gazza

Du kan ju alltid bjuda med Jonna på nästa spelarfest tror grabbarna vill välkomna henne...:-)

2009-04-07 @ 14:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0