Vi står enade i vått och torrt!

Då var den äntligen här... Sons of Hanawoods nya Bloggheader!!
 
Webbredaktionen vill tacka Isac Stridsman för ett strålande utfört jobb!!
 
Missa inte veckans matcher!!
 
HIS A-lag:
 
28/6 Tosteberga/Nymölla IF - Hanaskogs IS klockan 19.00
 
7/1 Åhus IF - Hanaskogs IS klockan 16.00
 
HIS P35: Vilans IP
 
27/6 Team Sportia - Hanaskog P35 klockan 20.00
 
31/6 S.A.T - Hanaskog P35 klockan 10.45
 
Vår stora trupp på 21 spelare i P35 har åkt på många skador och just nu har vi åtta stycken på skadelistan... Finns det fler som är intresserade att vara med i Hanaskog P35. Bara hör av er till mig Jonas Mårtensson eller Peter Wandås.
 
Och till sist...
 
Min fru sa.. Till vår bröllopsdag vill jag ha något blankt som går från 0-100 på 5 sekunder...
Jag köpte en badrumsvåg..
 
Så startade bråket...
 
Forza HIS.....
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0