Bloggen presenterar...

Vi fortsätter att introducera nya ansikten i Hanaskogs herrlag. Näste man är ett nygammalt ansikte i föreningen. Det är med stor glädje som bloggen välkomnar tillbaka den vindsnabbe träningsnarkomanen….

 

 

 

 

Eddie Lundgren


Ålder
: 17
Familj: Mamma, Pappa 2 yngre syskon
Tidigare Klubbar: Knislinge
Yrke: Studerar
Intressen: Fotboll, flickvän
Älskar: Pizza
Hatar: Spindlar..

Varför valde du att gå till Hanaskog?
Kunde inte stanna i knislinge då jag inte kan utvecklas i div.7 och Hanaskog är moderklubben så ville ge det ett försök till.

Personlig målsättning säsongen 2010?
Vinna skytteligan i Div.4

Vilket tycker du ska vara lagets målsättning 2010?
Hamna på kvalplats upp till 3an.

Vilken spelare tror du kommer ha störst betydelse säsong 2010?
Jag själv, nej jag vet faktiskt inte.

Någon speciell händelse i ditt liv som du e stolt/mindre stolt över?
Nej, inte vad jag kommer på

Vilken spelare skulle du vilja gå på dejt med i Hanaskog + motivering!?
Rasmus Johansson, han är ju bara för söt ;)




Vi tackar Eddie för denna fylliga intervju och hälsar han välkommen hem igen till Heden!



HIS fortsätter att ladda, för på lördag drar man igång träningsspelandet mot Nosaby IF på Kristianstad IP. Mer info inom kort!






Sist men inte minst....






FORZA HIS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0