P is back!

Äventyret utanför Hanaskogs gränser varade bara i ett år. I söndags blev det definitiv klart att Andreas ”Ante” Persson byter Rosé och Handelsbaren mot Jelzin och Depå och återvänder till ”Di gule”. Hanaskogssonens representerade förra säsongen Åhus IF, som numera även är seriekollega med HIS säsongen 2012.

 

- ”Jag ser det som en nytändning”, meddelar Andreas när bloggen når honom för en kommentar.  –”Det ska bli kul att komma tillbaka till moderklubben och förhoppningsvis kan jag bidra med något kommande säsong”.

 

Har du lärt dig något nytt under din tid utanför klubben som du kan ta med dig och dela med dig av till de yngre i laget?

-” Jag hoppas naturligtvis att jag kan hjälpa klubben, och framförallt de yngre spelarna, i sin strävan efter resultat . Men är det något som jag kan bidra med till de yngre så är det nog att lära dem att ”steka” och att kanske ta med dem på en latte på Fenix. Det hade varit sjuuukt nice”, menar Persson.

 

Hur är formen?

Uppåtgående, skaldjursplatån försvinner ju inte över en natt, if you know what i mean?

 

Nej, det gör jag faktistk inte?

Amen LOL, skyll dig själv då!







En Åhusbrat av 2011 års modell.



 

Okej! Hur som helst så är det med stolthet och en gnutta glädjetårar som jag hälsar Andreas ”Ante” Persson välkommen tillbaka till Hanaskogs IS som därmed blir nyförvärv nummer 1 inför 2012.

 

 

Silly Season

 

In: Andreas Persson, Åhus IF

 

Ut: Jimmie Isaksson, Hjärsås/Värestorps IF

 

 

 

Ikväll är även det dags för det sista mötet inför kommande års seriespel. Då det förekommit en hel del protester från de lag som försvunnit ifrån ”Kristianstadsfemman” så kan det därför, i värsta fall, innebära att Division 5 ändras på nytt. Dock så kommer detta troligtvis inte påverka Hanaskogs IS allt för mycket. Men man vet aldrig med Skåneboll…

 

 

 

Tills vidare…

 

 

 

 

 

 

 

FORZA HIS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0