Genomklappning!

Hanaskog stod för årets första rejäla bottennapp när man åkte på femte raka förlusten mot ett mycket hetare Tomelilla. Redan efter 11 minuter kändes det avgjort i en match man bara vill glömma!


Tänkte ta tillfället i akt och be ledare samt supportrar, både tillresta och de som var kvar hemma, om ursäkt för den helt enkelt förskräckliga insats som Hanaskogs herrar stod för lördagen den 8 maj. Under mina tre år i föreningen så har jag aldrig varit med om en så stor förlust i en tävlingsmatch och ni ska tro att vi skämdes när vi lufsade av planen. Det var tyvärr allt för många som inte tog jobbet, och gör vi inte det, då får vi det tufft i denna serien. Jag personligen kan ställa mig upp och erkänna att jag gjorde min sämsta match genom alla tider (hittills får man kanske tillägga). MEN ni ska veta att alla som klev in i den gul/svarta dressen på Idrottsplatsen i Tomelilla i lördags, har ett hjärta som bankar för HIS. Och är det något som en Hanaskogare inte gör så är det att ge upp. Vi lägger detta bakom oss och laddar om inför kommande match som är på fredag mot Åsums BK, som kommer med en stark 4-1 seger i ryggen mot Brösarp...

Det mest positiva som vi kan ta med oss från Lördagen? Tja, att det "bara" är 6 poäng upp till säker mark och 51 poäng kvar att spela om...






Tills vidare....






FORZA HIS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0