Varför???


Vad ska man säga?

Fotboll är inte rättvist, en sak som bevisades kraftigt igår. Döm själva, jag tror i alla fall att alla i en Liverpool-tröja i en omvänd situation hade viljat ha straff i de läget! Liverpool kan tacka Pieter Vink och Nicklas Bendter för krysset igår! Räkna med en minst lika spännande match på Anfield nästa vecka!

Efter att ha suttit och tittat igenom Sportbladet på morgonen kom jag så småningom in i huvudtidningen och fastnade på sidan "Finn en vän" och framförallt för denna annons:

"Mulattkvinna 30, söker en man i Malmö-området, är 30/185/78.
Söker en vanlig och snäll kille. Föddes felkönad men nu opererats
så både psykiskt och fysiskt en hel kvinna med både bröst och också där nere"
(Vill du ha mer info, Ante P?)

Träningsmatch till helgen, då vi får besök av Glimåkra IF, hoppas alla tar med sig formen från förra veckan. Matchstart på Lördag är 13.00 för de som vill titta! Nedräkningen har börjat till den 20:e April då det smäller igång rejält på Västra Hed med premiär i Division fyra mot Kågeröd. Därmed är det sagt så jag slipper fler påhopp på hemsidans gästbok ;)

Har även lyckats kika igenom Fotbolls-bilagan som kom med KB-bladet idag. Känns som att mediabevakningen kommer vara jämnt fördelad mellan Hanaskog och KDFF iår, eller kanske inte:)

Läste även om vilka gamla profiler som kommer entra Västra Hed i sommar, eller vad sägs om Mats Lilienberg(Höör), Mike Owusu (Höör), Justice Christopher (Höör), Issa Manglind (Kågeröd), Greger Andrijevski (Härslöv) och sist men absolut inte minst Fredrik "Hana" Andersson (Hanaskogs IS) 

Obs! Angående utseendet på vår blogg så kan ni vara lugna. Fabror Mårtensson har lovat att snygga till den lite:)


"Om han hukar sig lite kan han stå rak under ribban."
Lars-Gunnar Björklund, Hockeykommentator


Sist men inte minst...

- Vem vinner interna skytteligan i HIS?

- Varför kan inte Alexander Hleb få spela centralt en hel match?

Glöm inte att ge era kommentarer och funderingar!

Kram
/ Junne

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svagt Junne!
Kan inte mer än hålla me om dansk fan och den väldigt rörliga men ack så blinda domaren!

Mitt tips måste gå till vår offensiva högerback Timothy G som har sett målfarlig ut på försäsongen!

peace

2008-04-03 @ 21:23:54
Postat av: Ante

Ja, vad ska man säga? Intresset för bloggen kommer ju inte svalna, med tanke på Junnes stora tankeutbud...
Interna skytteligan toppas nog av en egen produkt, när säsongen börjar närma sig slutet. Gissa/tro/veta får ni göra själva...???
Nu börjar vi ladda inför helgens stundande aktiviteter, först IFK sen Glimmen.
Peace out

2008-04-04 @ 08:29:15
Postat av: Ante

En sak till, det måste va positivt för HIS:s blogg att redan va onämnd på våra grannklubbars egna bloggar. Känner de möjligtvis sig hotade... Det hade jag varit!!!
(se http://spelarradet.blogg.se)

2008-04-04 @ 08:40:43
Postat av: Rille

mycket rättvist resultat där pool styr o ställer lite som dom vill:) vem är Alexandra lebb?

Tack Ante men räknas jag som egen produkt? jag e ju faktiskt från Immeln.

You´ll Never Walk Alone

2008-04-04 @ 09:58:53
Postat av: Ante

Nej, Rille, det gör du inte... ;-)

2008-04-04 @ 10:42:26
Postat av: Lillen

Alexandra lebb måste va hon/han som spelade på topp i pool i onsdags en riktig kärring!:)

Mitt tips ligger fortfarande hos Timpa:)

2008-04-04 @ 11:49:26
Postat av: timpa

vad menas här?om de är den interna ni pratar om så ska jag göra mitt bästa för att vinna den.

2008-04-06 @ 18:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0